Évről évre a STMNT SUMMIT egyre nagyobb, merészebb és összetartóbb. Több mint egy esemény: ez az éves találkozó közösséget, oktatást és kreativitást egyesít, teljes betekintést nyújtva a STMNT világába.
A STMNT SUMMIT egy gondosan összeállított élmény, amely a kézművességet, a kultúrát és az önkifejezést ünnepli. Alkotóktól a közösségig, ez egy platform, ahol borbélyok, fodrászok és kreatívok szabadon kifejezhetik magukat és kiemelkedhetnek.
#STMNTSUMMIT: L.A. EDITION
Az idei STMNT SUMMIT Los Angelesben zajlott: egy hihetetlen, négynapos élmény, tele oktatással, gyakorlati foglalkozásokkal és közösségépítő programokkal.
1. NAP: AMBASSADOR ACTIVITY DAY
A SUMMIT első napja a kapcsolódásról, kreativitásról és közösségről szólt. A program egy sneaker-személyre szabó workshop-pal indult, ahol az egyéniség és a stílus került reflektorfénybe. Ezt egy élménydús városnézés követte Los Angeles vibráló utcáin. A nap igazi STMNT-stílusban zárult: felejthetetlen tetőtéri vacsora Santa Monica tengerpartjára néző kilátással – tökéletes alkalom új barátságok és közös inspirációk születésére.
DAY 2: TRAIN THE TRAINER
A második napon a lelkes STMNT nagykövetek egy dinamikus, inspiráló képzésen vettek részt, amely az oktatásra, a fejlődésre és a teljesítmény tökéletesítésére fókuszált. Egy együttműködő közegben mélyülhettek el a technikai és személyes készségekben, amelyek a hétköznapi szalon- vagy borbélymunkát valódi művészetté emelik. A nap a fejlődést, kreativitást és közösséget ünnepelte. Minden résztvevő új tudással, nagyobb magabiztossággal és friss inspirációval távozott, készen arra, hogy tovább emelje szakmája színvonalát és másokat is inspiráljon.
DAY 3: EXCLUSIVE SEMINAR
A harmadik nap a Blueprint Szemináriumé volt. A résztvevők dinamikus, váltott műhelymunkákban vehettek részt, amelyek lehetőséget adtak személyesebb beszélgetésekre a STMNT nagyköveteivel és alkotóival.
Minden szekció a személyes fejlődést ötvözte a szakmai tudással:
- JULIUS CVESAR (@JULIUSCAESAR): a vizuális identitás erejéről és a saját történetet mesélő márkaarculat kialakításáról.
- STAYGOLD (@STAYGOLD31): hiteles és erőteljes online jelenlét felépítésének lépései.
- NOMAD BARBER (@NOMADBARBER): célvezérelt fejlődés – múltbéli tapasztalatok és jövőbeli irány összekapcsolása.
- ZACH IGNACIO (@_ZACHIGNACIO): gyakorlati hajvágó workshop a STMNT nagyköveteinek (Drizzy, Brit, Renjie, Jovan, Vinnie) támogatásával.
Az eredmény egy átalakító nap lett – ahol a technikai tudás találkozott a személyes történetmeséléssel, és minden résztvevő konkrét eszközökkel távozott, hogy tudatosan alakítsa saját szakmai útját.
DAY 4: WORLD OF STMNT
A negyedik nap a STMNT kreativitását, küldetését és fejlődését ünnepelte egy teljesen immerszív élmény keretében. A vendégek különböző styling állomásokat, termékbemutatókat és interaktív programokat fedezhettek fel, amelyek életre keltették a STMNT univerzumát.
Az alkotók – Julius Cvesar, Staygold és Nomad Barber – exkluzív betekintést nyújtottak élő kérdezz-felelek és panelbeszélgetések során, megosztva a STMNT Grooming Goods mögötti víziót. A valós idejű styling bemutatóktól az illatfelfedezésekig és fotózásra csábító installációkig minden részlet az inspirációt szolgálta.
Egy stílusvezérelt város hátterével a rendezvény energiával, kapcsolódással és a STMNT küldetésével összhangban hagyta maga mögött a közösséget.